Meest gestelde vragen over Secure File Transfer

Zijn er kosten verbonden aan het gebruik van DHB Bank Secure File Transfer?
Er zijn geen kosten verbonden aan het gebruik van DHB Bank Secure File Transfer. Deze service stelt ons in staat om op een veilige, snelle en gemakkelijke manier bestanden met u uit te wisselen.

Kan ik meerdere bestanden tegelijk verzenden?
Ja. U kunt per overdracht een onbeperkt aantal bestanden verzenden.

Kan ik één overdracht naar meerdere ontvangers sturen?
Ja. U kunt een willekeurig aantal ontvangers per overdracht invoeren, op voorwaarde dat alle e-mailadressen bij DHB Bank horen (e-mailadres dat eindigt op; ‘……@dhbbank.com’).

Hoe wordt het wachtwoord uitgewisseld met de ontvanger van de overdracht?
Stuur een aparte e-mail naar retailservices&savings@dhbbank.com. Vermeld in uw e-mail alleen het wachtwoord en niets anders dan het wachtwoord. Stuur de e-mail met het wachtwoord vanaf hetzelfde e-mailadres dat u heeft gebruikt bij het uploaden van het document

Wat gebeurt er als ik een bestand naar een verkeerde ontvanger stuur of als ik de verkeerde bestanden verzend? Kan een overdracht nog steeds worden geannuleerd als de bestanden al naar de server zijn geüpload?
Als u verkeerde documenten heeft geüpload of deze heeft geadresseerd aan verkeerde ontvangers binnen DHB Bank, dan is het mogelijk om de documenten direct van de server te verwijderen. De documenten kunnen daarna niet meer worden gedownload. Dit kunt u doen;

1) vanaf de overzichtspagina, die u te zien krijgt nadat de documenten met succes zijn geüpload naar de Secure File Transfer Portal of
2) wanneer u een e-mailmelding op uw e-mailadres ontvangt over het succesvol uploaden van de documenten naar de portal. Deze e-mailmelding bevat een link om de upload in te trekken en de documenten onmiddellijk van de server te verwijderen. Deze optie kunt u alleen gebruiken als u de optie om tijdens het uploadproces een melding over de uploads te ontvangen, niet expliciet hebt uitgeschakeld.

Als de bovenstaande opties niet lukken, stuur dan een e-mail (vanaf het e-mailadres dat u hebt gebruikt tijdens het uploaden van het document) naar de helpdesk op info@dhbbank.com. Ons IT-team kan de documenten verwijderen. U ontvangt een bevestiging op uw e-mailadres nadat de documenten zijn verwijderd.

Welke browsers worden ondersteund door DHB Bank Secure File Transfer?
Microsoft Edge / Microsoft Internet Explorer / Mozilla Firefox / Google Chrome / Apple Safari.

Met wie kan ik contact opnemen voor ondersteuning?
Instructies over het gebruik van deze service vindt u in onze handleiding. Voor hulp kunt u een e-mail sturen naar de helpdesk op info@dhbbank.com.