‘De klant centraal’ bij DHB Bank

Bij DHB Bank stellen wij u als klant centraal. 
Daarom streven wij ernaar om:
  • zorgvuldig naar u te luisteren om uw wensen en behoeften te begrijpen;
  • in duidelijke taal met u te communiceren;
  • u alle informatie te geven voor het nemen van een weloverwogen financiële beslissing;
  • nieuwe klanten geen privileges te bieden;
  • uw mening en aanbevelingen met betrekking tot onze producten en diensten te vernemen;
  • eventuele klachten uiterst serieus te nemen en deze zo snel mogelijk te verhelpen;
  • onze medewerkers te trainen om u nog beter van dienst te kunnen zijn.
U kunt altijd contact met ons opnemen via e-mail info@dhbbank.com of 
telefonisch via onze Helpdesk.
  • Deze cookies zijn noodzakelijk voor het goed functioneren van de website.
  • Deze cookies zijn noodzakelijk voor de communicatie tussen u en onze systemen via het elektronische netwerk. Lees onze Data Privacyverklaring voor meer informatie.
  • Naast de functionele (noodzakelijke) cookies, gebruiken we ook analytische cookies om onze website te verbeteren zodat wij u beter van dienst kunnen zijn.
  • U kunt op elk gewenst moment uw gekozen cookie-instellingen wijzigen. U kunt ook de browserinstellingen gebruiken om de cookies te beheren. Lees onze Data Privacyverklaring voor meer informatie over de cookies die wij gebruiken.
  • We gebruiken Google Analytics om bezoekersstatistieken te verzamelen om onze site verder te verbeteren. Een gegevensverwerkingsovereenkomst met Google is ondertekend.
  • Uw IP-adres is geanonimiseerd voordat het in Google Analytics wordt gebruikt.
  • Als u het Analytics-script liever volledig blokkeert, kunt u hier een opt-out plug-in voor Google Analytics downloaden. Met deze plug-in zal uw bezoek op elke website met behulp van Google Analytics niet opgenomen worden in de statistieken.